- Úvod
- Reklamácie
9. Reklamačný poriadok
UPOZORNENIE:
Použitú Spodnú bielizeň z hygienických dôvodov nie je možné vymeniť, preto prosíme kupujúceho, aby si pred kúpou dôkladne premeral svoje miery! Ďakujeme za pochopenie.
Ak kupujúci zistí po prevzatí tovaru, že tovar má vady, je povinný túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámiť predávajúcemu. Pri podaní reklamácie je nutné predložiť: reklamovaný tovar, kópiu predajného dokladu (faktúra), popis závady.
Predávajúci rozhodne o reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní od podania reklamácie a vyrozumie o tom kupujúceho zaslaním e-mailu, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak.
Ako oprávnenú nemožno uznať reklamáciu tovaru, ktorého vady vznikli: neodborným použitím, mechanickým poškodením alebo opotrebením, živelnými pohromami, inými vonkajšími vplyvmi.
V prípade, že reklamácia bude uznaná ako oprávnená, zaistí predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie výmenu tovaru, prípadne vrátenie peňazí. Záručná doba je 24 mesiacov.
Pre zaslanie reklamácie na adresu firmy:
JGI SK s.r.o., Ružová 178/32, Galanta, 92401,
je potrebné priložiť vyplnený Reklmačný formulár s popisom vady a Faktúru o zakúpení.